Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Β' βραβείο στο διαγωνισμό " Ιδεόπνοον " στη μαθήτρια Μιχάλη Ελένη


Το παρακάτω ποίημα βραβεύτηκε στο διαγωνισμό ποίησης που διοργάνωσε η Εταιρεία Λόγου και Τέχνης "Ιδεόπνοον". 


Άραγε μ’ ακούει κανείς;’

      Τι ήθελα απ’ τη ζωή κανείς δεν θα το μάθει.
      Μόνο η ψυχή μου ξέρει τι έχω πάθει.
      Άραγε μ’ ακούει κανείς τώρα
      ή μένω πάλι μοναχή όπως την κάθε ώρα;
      Όμως η μοναξιά μου δεν είναι πραγματική,
      γιατί είναι κι ο Καθρέφτης κάπου εκεί.
      Αυτός είναι η μοναξιά μου
      που κάνει αισθητή τη νεκρή καρδιά μου.
      Σαν φανταστικό γυάλινο κλουβί μοιάζει ο Καθρέφτης της ψυχής.
      Άραγε μ’ ακούει κανείς;
      Ποια μιλιά και ποια πνοή μου,
      αυτό το ποίημα αποδεικνύει την ύπαρξή μου.
      Πορσελάνινη αυτή η άγνωστη μορφή
      που κινείται ανάλαφρα στο γυάλινο κλουβί.
      Πορσελάνινα και τα δάκρυα που πέφτουν απ’ τη θλίψη,
      όταν η καρδιά μου έχει πια ραγίσει.
      Μα πού να οδηγεί αυτή η θλίψη;
      Κανείς δεν θα το ανακαλύψει.
      Όπως και το τριαντάφυλλο που ετοιμάζεται να μαραθεί,
      έτσι νιώθει κι η ψυχή μου πως θα χαθεί.
      Άραγε τα δάκρυα θα εξαφανιστούν
      ή θα συνεχίσουν να τραγουδούν;
      Υπάρχει όμως ένα κενό,
      αόρατο, βαθιά μες στο μυαλό.
      Πώς εξηγείται όλο αυτό;
      Ποιο συναίσθημα να νιώσω τώρα εγώ;
      Σαν τον χορό απ’ τις στάλες της βροχής
      χτυπάνε κι οι παλμοί της ψυχής.
      Άραγε μ’ ακούει κανείς;    
                                  


                                                                                                             ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΛΗ

ELENH.JPG
Η Ελένη Μιχάλη είναι 18 ετών. Παρακολουθεί τη Γ λυκείου, στο Λύκειο της Ελασσόνας.
Ασχολείται με τη ζωγραφική, το θέατρο,τη μουσική, το χορό, την ποίηση. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: