Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Νέα Ποιητική συλλογή από τον Ιωάννη Μυτιληναίο




Δείγματα γραφής
Aπό την ενότητα «’Άγιοι και Ποιητές»

Μια άλλη ζωή

Σήμερα η κόρη μου ζωγράφισε στο πρόσωπό μου

ένα χαμόγελο

Αν και ακόμα δεν καταλαβαίνει της υποσχέθηκα

πως στο εξής θα κοιτάζω μόνο

δε θα μιλώ



στο δρόμο συνάντησα έναν στρατηγό

χωρίς παράσημα δίχως καπέλο

υποκλίθηκε «Καλημέρα κύριε» μου είπε

και μου έσφιξε το χέρι δυνατά


στην πόρτα της εκκλησίας

o γερο-ψάλτης στεκόταν

τις καλοκαιρινές του φορώντας παντόφλες

«Ε παλικάρι, πάμε μέσα», μου φώναξε

«πάμε να ψάλλουμε μαζί»

και στο δημαρχείο που πήγα

με περίμεναν στην πόρτα

                   «περάστε κύριε ποιητή» μου είπαν

Μα πώς το ξέρουν

δεν έχω δημοσιεύσει κανένα ποίημα

          σκέφτηκα


Σήμερα σε μιαν άλλη ζωή νόμιζα πως ζούσα

όχι σε τούτη τη ζωή


Από την ενότητα «Ήχοι του Βυθού»

Ο σολομός της Άνοιξης
 
Μα πώς ενώ από τα γεννητούρια του

ανήκε στην τάξη της Άνοιξης

των βασιλικών σολομών

πώς αναρωτιούνται όλοι


Πώς από σολομός ανάδρομος

κατάντησε ανάποδος

γεννιέται μεγαλώνει φεύγει

μα ποτέ δεν επιστρέφει

στα γλυκά του τα νερά

Του ονόματος ανάξιος
των σολομών ο τελευταίος
σε νερά ξένα γεννά
σε νερά ξένα γερνά
-πίσω πάντως δε ξαναγυρνά-

Aπό τη φύση του μίλια μακριά
σε ξένο χώμα πηδά σπαρταρά
τα βασιλικά του τα σπλάχνα τσαλαπατά
μεσ’ στο χειμώνα σκάβει αδειάζει
σαν τρελός την καρδιά του πατά
τόπο μέσα για να κάνει     

Δεν υπάρχουν σχόλια: