Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Ιωαννίδου Άννα Ποίηση



ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΑΛΦΑ

Απόρριψη.
Χθες βράδυ την κέντησαν στο κορμί μου.
Απομόνωση.
Σφράγισα τον πυρήνα της ψυχής.
Απαγόρευση.
Τα όνειρα είναι παράνομα!
Απελπισία.
Έχει γίνει πια το alter ego μου.
Απουσία.
Έχω ήδη βάλει στον εαυτό μου.
Ανάμνηση.
Μία μαύρη τρύπα στην φαντασία.
Αγανάκτηση.
Βγήκα επιτέλους απ’ τον λήθαργο.
Αποχώρηση.
Δραπέτευσα  απ’ τοπαρελθόν.
Απαγκίστρωση.
Από τον παλιό, αδύναμο εαυτό μου.
Αναζήτηση.
Ψάχνω για την χαμένη «Ιθάκη».
Απάντηση.
Σ’ ατέλειωτα ερωτηματικά.
Αποτοξίνωση.
Απ’ όσα ματώνουν τον νου.
Ανάταση.
Όχι του χεριού, αλλά του μυαλού.
Ανάσταση.
Αναρωτιέμαι αν θα ΄ρθει...


ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

Σήμερα είμαι έτοιμη.
Αναγεννιέμαι στο ξεδίπλωμα της Αγάπης.
Ανοίγω  χωρίς  αναβολή
τα  παραθυρόφυλλα τηςκαρδιάς
και συντονίζομαι αθόρυβα
στην  τέχνη τηςΑγάπης.
Μια  άδολη  τέχνη.
Μια  ματιά ερωτεύσιμη
γεμάτη  πόθο.

Έφοδος αναζωογονητικού αέρα.
Σ’ αναζητώ σ’ έναν αέρινο χορό,
σ’ έναν καταιγισμό από  νότες.
Μια μπόρα καλοκαιρινή η Αγάπη.
Μια πρόβα ζωής 
σ’ένα  καινούριο  σκηνικό.
Καταργώ τον χρόνο και τον χώρο.
Απογειώνομαι χωρίς χάρτες και πυξίδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: