Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Ποίηση Κατσάνου Ηλία











Ποιήματα
1. Ο Εγκέλαδος (ποίημα από τη συλλογή: Περνώντας τις συμπληγάδες)

Μέσα στην ψυχή μου έχω θάψει έναν Εγκέλαδο
τον σκέπασα βαρειά με πέτρες και με ξύλα
μα να τον θανατώσω δεν το μπόρεσα.
Γι αυτό πολλές φορές ο γίγαντας
τα ψυχικά μου βάθη αναταράζει...
Κι είναι ο σεισμός αυτός το δηλητήριο
που την ωραία ζωή μου φαρμακώνει.

2. Οδοιπόρος (ποίημα από τη συλλογή: Περνώντας τις συμπληγάδες)

Γυμνός στην ψυχή και στο σώμα
περιπατώ σε δρόμους σπαρμένους αγκάθια...
Ματώνουν τα γυμνά πέλματα μου,
ο ήλιος καίει τις σάρκες μου
με το βλέμμα του θολό το μυαλό μου,
λιγοστός ο αέρας που αναπνέω και είναι μακριά ακόμη το Πανδοχείο "Σωτηρία".

3.Σιωπή (ποίημα από τη συλλογή: Αιγόκερως 13)

Κάποτε είχαμε ένα ζεστό
όμορφο Καλοκαίρ
-κι ήταν όλο δικό μας.
Μας έκαιγε, μας βασάνιζε
μα τ' αγαπούσαμε.

Ήρθε ο σκόρος και το σκότωσε
-το τύλιξε η σιωπή.

4. Άτιτλο (ποιήμα από τη συλλογή: Αιγόκερως 13)

Το να υπάρχης
είναι μια υπόθεση
ξένη της θέλησης σου
το να ζής
είναι μια ιστορία συμβιβασμού.
Γι αυτό τρομάζεις
κάθε πρωί
που συναντάς τον εαυτό σου
ύστερα από ένα ταξίδι
στη χώρα του θανάτου.

5. Ληστεία (ποίημα από τη συλλογή: Τίνου Αλασάκη ποιήματα)

Εκείνη η νύχτα
με τα πελώρια μάτια
με καθήλωσε.
Βούτηξε τίς παλάμες της
στις τσέπες μου. Πήρε
και την τελευταία δεκάρα που μ΄ απόμεινε
και μ' άφησε γυμνό
δεμένο χειροπόδαρα.

6. Γυναίκα

Γυναίκα, Εσύ όσο θα ζής, θα ζή και η χαρά μας,

πάνω στη Γη καμμιά πηγή μ' άφθονη όπως Σύ
την ηδονή, πιο ποθητή καμιά στα όνειρά μας
εικόνα, σαν κι Εσέ καμιά θάρους, ζωής πνοή!

Βιογραφικό
Ηλίας Κατσάνος, λογοτεχνικό ψεύδωνυμο Τίνος Αλασάκης. Γεννήθηκε το 1940 στη Φαρκαδόνα Τρικάλων και ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία ενώ στη συνέχεια εργάστηκε ως δημόσιος υπάλληλος και συνταξιοδοτήθηκε το 1990. Είναι πατέρας δύο παιδιών. Συνεργάστηκε με πολλά λογοτεχνικά περιοδικά και εφημερίδες και ποιήματα του μεταφράστηκαν σε ξένες γλώσσες ενώ άλλα βραβεύτηκαν. Ακόμη έχει δημοσιεύσει χρονογραφήματα, στοχασμούς, μελέτες και κριτικές βιβλίων. Είναι μέλος της Ε.ΛΟ.ΣΥ.Λ (Λάρισα). Έχει εκδόσει εφτά ποιητικές συλλογές, δυο συλλογές χρονογραφημάτων και ένα βιβλίο με σκέψεις, εξομολογήσεις και ποιήματα ενώ σκοπεύει να προχωρήσει στην έκδοση και άλλων ποιημάτων και πεζών.

Σχετικές ιστοσελίδες:
elosyl2000.blogspot.com/.../blog-post_8699.html



Δεν υπάρχουν σχόλια: